Support Tool
support
 
Bij een kwaliteitsautomatiseerder hoort een goede ondersteuning, oftewel support. Daarbij hoort volgens ons een goede (telefonische) bereikbaarheid en het serieus nemen van incidenten en storingen.

Voor producten en diensten waarop u ondersteuning zoekt kunt u per telefoon en mail contact opnemen. Ook kunt u gebruik maken van Daltec SelfService op
http://service.daltec.nl
 
Bluebuttondwnload
Daltec Automatisering helpt Zorggroep Leveste Middenveld bij e-mailmigratie
 
Vier grote zorginstellingen in Drenthe fuseerden in 2009 tot de Zorggroep Leveste Middenveld. Dat had niet alleen organisatorische gevolgen, maar ook op het gebied van ICT waren veranderingen noodzakelijk. Zo moest er een nieuw e-mailsysteem komen op basis van Microsoft Exchange en werden de twee ziekenhuizen als elkaars failover ingericht.
Daltec Automatisering levert complete ICT-infrastructuur aan Vision Food

Als er een nieuw bedrijf wordt opgericht, moet er veel worden geregeld, waaronder de ICTinfrastructuur. Vision Food zag vlak voor de zomer van 2012 het levenslicht en wilde vanaf dag één beschikken over minimaal vijf werkplekken, Voice-over-IP en andere ICT-oplossingen. Daltec Automatisering wist de wensen van Vision Food binnen de gestelde tijd te realiseren.
Daltec Automatisering verzorgt voor Pro Facto werkplekken uit de cloud

De medewerkers van het bestuurskundig en juridisch onderzoeksbureau Pro Facto werken door heel Nederland. Om zo flexibel mogelijk te kunnen werken en vanaf iedere plek met ieder willekeurig apparaat bij de bedrijfsinformatie te kunnen, werd er gekozen voor werkplekken uit de cloud: Werkplek Online van Daltec Automatisering.